عـــآشـــ♥ـــقــشــم...

عـــآشـــ♥ـــقــشــم...

 اگه اونکه کنارته تورو بیشتر از من میخواد

اگه باهم راحتین اگه باهات راه میاد

اگه روزگار بد تورو ازم گرفته

اگه خاطرات خوبمون از خاطرم نرفته

خوشبختیت آرزومه حتی با من نیاشی

حتی از خاطره هام جدا شیـــــــــ …

از همون روزای اول میدونستم نمیمونی

میدونستم نمیتونی عشق و چشام بخونی

از همون روزای اول دل تو با دیگری بود

کاش همیشه پات بمونه اونکه عشق بهترین بود

خوشبختیت آرزومه حتی با من نیاشی

حتی از خاطره هام جدا شیـــــــــ …



نظرات شما عزیزان:

S&R
ساعت16:40---26 خرداد 1395
سلام عالــــــــــی بود
پاسخ:سلامم ممنوون:)


✘ MISS ȺӀօղҽ ✘
ساعت22:19---10 بهمن 1394
وبت عاولیه اجی
پاسخ:ممنوننن عزیزدلم♥:)


samaneh
ساعت14:57---8 شهريور 1394
ارزش دوست انقدر برایم بالاست....

که حاضرم برای قدم هایش پل عبورش شوم حتی اگر.....

نگاهش برای لحظه ای زیر پایش نیفتد....


ム尺ムㄎん
ساعت21:10---31 تير 1394



با دوست دخترم رفتم بیرون ! یه سگ دیده گفت کیشش کن بره میترسم .
یه سنگ زدم تو سرش پاشد اومد دونبالمون.
پریدم بالای درخت ، به دوست دخترم گفتم چرا نمیای بالا الان تیکه پارت میکنه ؟؟!
میگه : مگه من زدم ؟؟
.
سگه از خنده ریییید میفهمی رید . . .
پاسخ:هههههههههههههههههههههه:D



tamanna
ساعت11:06---11 تير 1394
اونیکه دوست داره
اونی که واقعا دوست داره شاید اذیتت کنه ُ ولی هیچ وقت عذابت نمیده

شاید چند روزی هم حالتو نپرسهُ ولی همه ی حواسش پیش توئه

شاید باهات قهر کنهُ ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمیکنه

پاسخ: ♥♥♥♥♥


tamanna
ساعت11:02---11 تير 1394
آهنگ وبلاگت چه خوشمله
پاسخ: ممنوون اهنگ وب توعم عالیه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 تير 1394برچسب:, ] [ 6:21 ] [ لــآدنـــ ] [ ]